Субота, 23.11.2024, 02:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Автоматизація технологічних процесів

Категорії розділу
...
...
Пошук на сайті
Пошук в інтернеті
Цікаві факти
Форма входу
Карта відвідувачів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
...
Яндекс цитирования Яндекс.Метрика

Студентам

Головна » Статті » Лабораторно-практичні заняття » Лабораторні роботи

Дослідження схеми керування автоматизованої гноєзбиральної установки.

Дослідження схеми керування автоматизованої гноєзбиральної установки.

Мета роботи: Дослідити роботу схемикерування автоматизованої гноєзбиральної установки.

Правила техніки безпеки: Відповідно до інструкції

Зміст та послідовність виконання завдання

1. Ознайомитися з обладнанням робочого місця і розділом "Загальні теоретичні відомості.”
2. Ознайомитися з призначенням, будовою і роботою схеми підключення фазочутливого пристрою захисту.
3. Ознайомитися з роботою і будовою пристрою УВТЗ.
4. Скласти схему, яка показана на малюнку 4.
5. Після дозволу викладача подати напругу на схему.
6. Дослідити схему керування в різних режимах.
7. Дослідити роботу пристрою УВТЗ в аварійних режимах роботи електродвигуна.
8. Після закінчення роботи навести порядок на робочому місці.

Після виконання завдань учень повинен знати:

1. Будову гноєзбиральної установки.
2 Роботу принципової схеми керування автоматизованої гноєзбиральної установки.
3. Будову і роботу пристрою УВТЗ.

Після виконання завдань учень повинен уміти:

1 Складати схему керування автоматизованої гноєзбиральної установки.
2. Проводити підключення пристрою УВТЗ.

Завдання для звіту.

1. У звіті повинно бути найменування роботи, мета, короткі відомості з розділу: "Загальні теоретичні відомості”.
2. Принципова електрична схема керування автоматизованої гноєзбиральної установки.
3. Схема внутрішніх з’єднань шафи керування автоматизованої гноєзбиральної установки.
4. Висновок.

ЗАГАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

Прибирання гною – одна з найбільш трудомістких операцій в тваринництві. Під час прибирання приходиться транспортувати більше 50% грузів, які переводяться на тваринницьких фермах. В процесі прибирання гною виконують слідуючи операції: очищають стійла і видаляють гній з приміщення, вивантажують його в транспортні засоби і відвозять на місце компостування або в поле.

Транспортер для прибирання гною ТСН-160А, застосовують для видалення гною з приміщень, в яких утримують велику рогату худобу, родильних відділень і телятників. Він має міцніший круглоланковий ланцюг, що підвищує його надійність. Транспортер ТСН-160А (мал.1) складається з горизонтального транспортера 7, похилого транспортера 2 і станції керування 8.

Горизонтальний транспортер має привод 4, натяжний - пристрій 6, ланцюг із скребками 9 і поворотні пристрої 8.

Він очищає гнойовий канал і транспортує гній до місця скидання на похилий транспортер.

Похилий транспортер приймає гній з горизонтального транспортера і завантажує його у транспортний засіб. Транспортер запускають за допомогою станції керування 3, змонтованої поблизу привода горизонтального транспортера.


Мал..1. Транспортер для прибирання гною ТСН-160А:

1 — привод похилого транспортера; 2 — похилий транспортер; 3 — станція керування; 4 — привод горизонтального транспортера; 5—противага; б—натяжний пристрій; 7—горизонтальний транспортер; 8—поворотний пристрій; 9— скребок; 10—ланцюг; 11 — гнойовий канал; 12—стояк опорний.

Принципіальна електрична схема керування і захисту електродвигунів установки для прибирання гною КСГ-07-2 показана на малюнку 2. Згідно з цією схемою захист електродвигунів від струмів короткого замикання здійснюється автоматичним вимикачем QF, а від перевантаження — пристроєм вбудованого температурного захисту.

Для пуску установки спочатку натискають на кнопку «Пуск» SB2 і подають живлення на котушку електромагнітного пускача КМ1. Пускач спрацьовує і своїми головними замикаючими контактами вмикає електродвигун M1 похилого конвейєра, а допоміжними замикаючими контактами подає напругу на керуючий блок А пристрою вбудованого температурного захисту і підготовляє до роботи кола шунтування кнопки SB2 та вмикання котушки електромагнітного пускача КМ2, призначеного для керування електродвигуном М2 горизонтального конвейєра. Якщо в цей час двигун M1 (позистори RК1,..., RK3) не перегрітий і в колі позисторів немає обриву, то замкнеться замикаючий контакт блока А, зашунтується кнопка SB2 і після відпускання її двигун M1 продовжуватиме працювати. Потім натискають на кнопку «Пуск» SB3 і подають живлення на котушку електромагнітного пускача КМ2. Пускач спрацьовує і вмикає в електромережу двигун М2 горизонтального конвейєра.


Мал. 2. Принципіальна електрична схема керування установки для прибирання гною КСГ-07-2 .

Зупиняють установку в такій послідовності. Спочатку натисканням на кнопку «Стоп» SB4 вимикають двигун М2 горизонтального конвейєра, а потім натисканням на кнопку «Стоп» SB1 вимикають двигун M1 похилого конвейєра. При необхідності за допомогою кнопки SB1 можна одночасно вимкнути обидва двигуни.

Пристрій вмонтованого температурного захисту УВТЗ-1М, принципіальна електрична схема якого показана на малюнку 3, призначений для захисту асинхронних двигунів від перегрівання при тривалих перевантаженнях, роботі на двох фазах, підвищеній частоті вмикання, заклинюванні приводного механізму, підвищеній температурі оточуючого середовища, порушеннях у системі охолодження двигуна тощо. Він має пластмасовий корпус, вузол живлення, підсилювач і вихідне реле.


Мал. 3. Принципіальна електрична схема пристрою вмонтованого температурного захисту УВТЗ-1М.

Вузол живлення складається з діодного моста VDJ...VD4, обмежуючих резисторів R1, R2 і R5 та стабілітронів VD5 і VD8. Підсилювач виконаний на транзисторах VT1...VT4 і тиристорі VS.

Чутливим органом захисту (датчиком) є три послідовно з'єднаних позистори СТ14-1А або СТ14-1Б, які вмонтовуються в лобові частини обмоток електродвигуна (один на фазу) і приєднуються до клем 5 і 6 пристрою.

Пристрій УВТЗ-1М працює так. При вмиканні двигуна в електромережу на клеми 1 і 4 вузла живлення подається напруга. Якщо при цьому температура обмоток двигуна нижча від граничне допустимого значення, то опір позисторів малий і напруга на транзисторі VT4 буде більшою від напруги спрацювання підсилюючого каскаду VT3, VT4. В цьому випадку транзистор VT4 відкриється, а транзистор VT1 і тиристор VS будуть закриті. Котушка вихідного реле KV не одержуватиме живлення і його розмикаючий контакт, ввімкнений послідовно з котушкою електромагнітного пускача, буде замкнений. Пускач ввімкне двигун в електромережу.

Коли з будь-яких причин температура обмоток електродвигуна перевищить гранично допустиме значення, опір позисторів різко зросте і зменшиться сигнал, що подається на транзистор VT4. При цьому транзистор VT4 закривається, а транзистор VT1 відкривається. На керуючий електрод тиристора VS буде подана позитивна напруга, і він теж відкриється. Котушка вихідного реле KV одержить живлення, реле спрацює і своїм розмикаючим контактом розімкне коло котушки електромагнітного пускача. Пускач вимкне двигун з електромережі.

Аналогічно пристрій спрацьовує при появі несправності в колі датчиків - позисторів.

Пристрої температурного захисту УВТЗ-1М уніфіковані всіх типорозмірів електродвигунів, взаємозамінні, не потребують регулювання і налагодження при монтажі та експлуатації.

Схема під’єднань установки для прибирання гною КСГ-07-2 .


Мал. 4 Схема під’єднань установки КСГ-07-2


Категорія: Лабораторні роботи | Додав: Лідер (04.12.2011)
Переглядів: 2984 | Рейтинг: 0.0 / 0
Перевести сайт
Погода

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Радіо онлайн
Слушать радио Тільки Українське онлайн
Хмаринка тегів
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сьогодні
Все для життя
Інтересні новини

Copyright MyCorp © 2024